NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet

NetIQ

Személy-azonosság-kezelés, biztonság, megfelelőség, szolgáltatás-menedzsment

A NetIQ termékvonal a teljes informatikai környezetre, azaz a fizikai, virtuális és felhő alapú rendszerekre is kiterjedő biztonsági és felügyeleti megoldásokat kínál. A szervezetek a rugalmasság megőrzése mellett tarthatják kezükben az irányítást a NetIQ megoldásaival, amelyek a következő területeket fedik le: személyazonosság- és jogosultságkezelés, hozzáférés-menedzsment, biztonsági események kezelése, alkalmazás-menedzsment és válaszidőmérés, katasztrófavédelem, illetve szolgáltatás-menedzsment és automatizálás. A termékvonal azokra a biztonsági kihívásokra is megoldást nyújt, amelyeket a jelenleg általános informatikai trendek vetnek fel, beleértve a csökkenő költségvetést, a szolgáltatások növekvő számát, valamint a felhőalapú rendszerek, a virtualizáció és a mobilitás egyre szélesebb körű terjedését.

NetIQ termékek védik sikerrel számos kis- és nagyvállalat, illetve állami szervezet rendszerét és bizalmas adatait. A Gartner Magic Quadrant Leadership tanulmányai alapján a NetIQ vezetőnek számít az erőforrás-kiosztás, valamint a biztonsági információ- és eseménykezelés terén. Az elemző cég emellett pozitívnak ítéli a NetIQ teljesítményét a vállalati egyszeri bejelentkezéshez, valamint a webes hozzáférés-kezeléshez kapcsolódó megoldások terén.

Személyazonosság- és hozzáférés-felügyelet
A NetIQ személyazonosság- és jogosultságkezelési megoldásai segítik a szervezeteket a megfelelőségi követelmények és biztonsági előírások teljesítésében, valamint megkönnyítik a szerepkörök, felelősségek, jogosultságok és hozzáférések nyomon követését. A termékek segítségével például kézben tarthatók a felhasználók felügyeletével kapcsolatos költségek, megszüntethetők az összetett manuális folyamatok, és automatizmusok révén garantálható a biztonság, az előírásoknak való megfelelés a vállalat teljes egészére – úgy, hogy közben a felhasználók azonnal elérik a munkájukhoz szükséges összes erőforrást.

A hozzáférés-menedzsment szoftverek arra a kihívásra nyújtanak hatásos megoldást, hogy a szervezetek a biztonság fenntartása mellett, kényelmesen és egyszerűen használható hozzáférést biztosíthassanak a belső felhasználóknak és partnereknek. A termékek egy kézben összpontosítják és biztonságosabbá teszik a webes és a hagyományos alkalmazásokhoz való hozzáférést, a felhasználót pedig egypontos bejelentkezéssel segítik.

Biztonsági események kezelése
A NetIQ olyan teljes körű SIEM szolgáltatásokat kínál, mint például a valós idejű eseményelemzés és naplókezelés, miközben felépítése jelentősen egyszerűbb, mint a legtöbb hasonló eszközé. Ezek a kiemelkedő tulajdonságok segítik a vállalatokat a megoldás gyors bevezetésében és egyszerű üzemeltetésében, valamint a kockázatok proaktív kezelésében, a lehetséges fenyegetések gyors áttekintésében, a biztonsági előírások betartatásában, továbbá a hatósági és megfelelőségi követelmények teljesítésében. A NetIQ termékek használatával a vállalatok automatikusan nyomon követhetik a házirendeknek ellentmondó tevékenységeket, azonosíthatják és kezelhetik a célzott támadásokat, megfelelőségi jelentések készítésével pedig igazolhatják a kritikus fontosságú informatikai felügyelet hatékonyságát.

Katasztrófa utáni helyreállítás
A katasztrófavédelemre kifejlesztett megoldások segítségével a szervezetek csökkenthetik az adatközpontokhoz kapcsolódó kockázatokat, egyszerűsítik a vegyes adatközpontok kezelését, jelentős mértékben lecsökkenthetik a helyreállítási környezetek kialakításához és teszteléséhez szükséges időt és költségeket, és így az informatikai szolgáltatás-védelmet és a helyreállítást elérhetővé teszik a kis- és középvállalatok, illetve nagyobb vállalkozások egyes osztályai és ágazati irodái számára is. A NetIQ PlateSpin megoldások központi felügyeleti pontból biztosítják az összes informatikai szolgáltatás védelmét, folyamatos online mentését és gyors helyreállítását az adatokkal, alkalmazásokkal és az operációs rendszerekkel együtt. Egy éles rendszer leállása vagy egy esetleges katasztrófa esetén a tartalék rendszereket pillanatok alatt be lehet kapcsolni, így a kritikus szolgáltatások magas rendelkezésre állása folyamatosan biztosítható.

Szolgáltatás-menedzsment
A szolgáltatás-menedzsment termékek segítségével a vállalkozások valós időben figyelhetik informatikai infrastruktúrájuk működését, így pontosan mérhetik, hogy az milyen színvonalú szolgáltatást nyújt. A NetIQ megoldásai feltérképezik, monitorozzák, és mérik (igény szerint akár a végfelhasználói válaszidők alapján) a fizikai, virtuális és felhőalapú infrastruktúrákon futó kulcsfontosságú üzleti szolgáltatásokat, továbbá biztosítják a megfelelőséget a szolgáltatások és konfigurációk szintjén. Lehetővé teszik a vállalatok már meglévő eszközeinek integrálását és használatát, valamint a költséghatékony nyílt forráskódú megoldások mielőbbi bevezetését és beillesztését az IT üzemeltetési infrastruktúrába.


Kapcsolat

Telefon

Cím

H-1124 Budapest, Csörsz utca 45. VII. em.

Cseteljen most!

Azonnal beszélne velünk? Töltse ki az alábbi űrlapot, vagy telefonáljon .

* kötelezően kitöltendő mezők

Ezen űrlap kitöltésével engedélyezem a Novell és/vagy a Novell partnerei számára, hogy termékeikkel és szolgáltatásaikkal összefüggésben felvegyék velem a kapcsolatot. Olvassa el Adatvédelmi szabályzatunkat.

© 2012 NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet